Taiko Rose Alia !

Alia Azhar itu taiko yang kononnya artis.
Ahaha. Dia kawan baru saya. Takdelah baru sangat.
Dia kata dia taiko. Tapi suara budak kecik macam bukan taiko.
Ahahaha. Tapi kalau tanya dia, dia mesti cakap, " ini taiko ok ! "
Hahahaha. Comel lah kawan saya ni.
Hari ni hari jadi dia. Baru 16 tahun. Budak sekolah. Hahaha.
Nak bagi hadiah tak boleh lah. Takde duit.
Nak bagi kek tak boleh. Nanti cair sampai Melaka.

So, Rose Alia, this post is your birthday prezie from me.
* awww. terharu tak? hihihihihi. ;)

Have a blast baby! It's your day! Smile all the wayy!




cake untuk budak budak


hadiah. kosong je dalam tu. jgn risau. x)


ohh yea,
HAPPY BIRTHDAYYY ! (:


p/s : post ikhlas untuk jimat duit. (: ahahaha.

2 comments:

ALIA AZHRR said...

Thanks Rose. Huwaaaa, i love you babe. Haha. Terharu ni, auch auch kejap nak amik tisu lap air mata. hehehe. Thanks again and and again. Btw, doakan i jawab exam betul betul eh. Mid year test esok ! Sejarah pulak tu. haha. Take care baby <3

Asyiqah Hamdan said...

Ahahaha. Welcome lia. (: Jangan risaulah. Boleh punya mid yer tu. Study smarties okies? Ahaha. You take care too. <3<3<3